Lyrics 17 Various Artists – #JanganKeluar

(Shalma)
jangan keluar jangan jangan keluar
duduk kat rumah please duduk kat rumah


(Sophia Liana)
aku tahu yang kau rasa
seperti tidak ada apa
ada mata tolong buka
ada otak sila guna


(yonnyboii)
jangan keluar 
jangan keluar rumah
hanya sebentar
bukannya lama mana kau


(Alvin Chong)
tak boleh memang tak boleh
dekat dalam news 
dorang dah cakap tak boleh


(Bella Astillah)
tolong dengar
jangan cuba 
jangan degil
kan dah kena


(Luca Sickta)
Berapa kali sudah kata
Berapa hari sudah nyata,
Kepala keras batu bata, yah

Kalau sakit sorang takpe
Ni babitkan orang kenapa?
Banyak keluarga dah merana ey..


(KmyKmo)
bila waktu ramai sombong,
egoisnya yang meninggi,
hingga tak dapat ditampung,
melambung  naik sampai hari ini,
terlalu kebal degub jantung terlalu bebal berguni guni,
rantainya pasti tak bersambung bila sendiri patuh berkurung diri,


(Kowachee)
bukannya tak diberitahu berkali 
jangan bila dah kena baru sedari

hmmm
corona


(Shila Amzah)
jangan keluar jangan jangan keluar
duduk kat rumah please duduk kat rumah

(Hafiz Hamidun)
aku tahu yang kau rasa
seperti tidak ada apa
ada mata tolong buka
ada otak sila guna


(Rabbit Mac)
Oh yea!
Jangan jadi pemalas,
Just stay from me,
Memang aku tak sanggup, nah!
Aku tak berani.


(ASYRFNSIR)
just a few simple steps 
hari hari hari cuti
orang lain susah payah
jadi jangan tambah lagi


(Abubakarxli)
cuci cuci tolong cuci 
hidup hanyalah sekali
jadi tolong duduk rumah
goyang kaki tengok movie


(Siqma)
tolong jaga kesihatan
kalau sayang anak bini
keluarga nombor satu
jadi tolong jaga diri


(Tuju )
Tolong alihkan perbuatan yang merosakkan keadaan, 
Duduk dalam ketenangan, 
Harap dunia cepat sembuh,


(DOLLA)
jangan keluar jangan jangan keluar
duduk kat rumah please duduk kat rumah


(Malik Abdullah)
aku tahu yang kau rasa
seperti tidak ada apa
ada mata tolong buka
ada otak sila guna